សញ្ញា​អ្វីខ្លះ​បញ្ជាក់ថា​អ្នក​ប្រើ​ថ្នាំ​លើស​កម្រិត​?

សញ្ញា​អ្វីខ្លះ​បញ្ជាក់ថា​អ្នក​ប្រើ​ថ្នាំ​លើស​កម្រិត​?

​រោគសញ្ញា នៃ​ការពុល​ថ្នាំ ឬ ប្រើ​ថ្នាំ​លើស​កម្រិត រួមមាន​ដូចជា​៖
​រោគសញ្ញា អាច​មាន​ភាពខុសគ្នាៗ អាស្រ័យទៅលើ ប្រភេទ​ថ្នាំ និង ទំហំ​នៃ​ការប្រើ​លើស​កម្រិត​

  • ​ក្អួតចង្អោរ​
  • ​ក្អួត​
  • ​ឈឺ​ក្នុង​ពោះ​
  • ​រាគ​
  • ​វិលមុខ​
  • ​បាត់បង់​លំនឹង​រាងកាយ​
  • ​ប្រកាច់​
  • ​វង្វេងវង្វាន់​
  • ​មាន​ភាព​ពិបាក ក្នុង​ការដកដង្ហើម​
  • ​មាន​ភាព​ស្រមើល​ស្រមៃ​
  • ​មាន​ការរំខាន ដល់​ការមើលឃើញ​
  • ​មានការ​ហូរឈាម នៅ​ផ្នែក​ខាងក្នុង​
  • ​ប្រស្រី​ភាព មាន​ភាពមិនប្រក្រតី​
  • ​ចង្វាក់​ជីពចរ មាន​ការផ្លាស់ប្តូរ​
  • ​ងងុយ​គេង​
  • ​សន្លប់ ៕

​ប្រែ​សម្រួល​ដោយ​៖ ម៉ា​រ៉ាណែត​

- ហាមដាច់ខាតការយក​អត្ថបទ ពីវេបសាយ www.health.com.kh ដោយគ្មានការអនុញាតិ បើលោក លោកស្រីត្រូវការអត្ថបទសូមទំនាក់ទំនង 012 267 277

ត្រួតពិនិត្យដោយ www.health.com.kh ថ្ងៃទី25 
ឧសភា ឆ្នាំ
2016

រាល់​ការ​បញ្ចេញ​មតិយោបល់​មិន​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​ទស្សនៈ​ និង​ការ​ទទួលខុសត្រូវ​របស់​វេ​ប​សាយ​www.health.com.kh​ឡើយ​។